ZzzZZzzzz

Jag är så trött att ögonen går i kors..har jobbat inatt utan att sova efter, fy vad jag sliter på min stackars kropp:(

I lördags var jag, mam å Katia å såg på syrran å hennes tjejer när de tävlade i cheerdance, grymt duktiga var de å jag skrek å hejade så att folk vände sig om å blängde på mig:)
Uppsala Dance Crew tävlade med 4 lag: Pirates, Predators, Pearls och Phantoms..Syrran har grundat föreningen och är coach för alla grupperna...så det är klart man är stolt;) De tog hem 3silver och 1brons..vilket betyder att 3 lag gick vidare till SM..förra året vann Phantoms GULD, så vi får se vad som händer i år..

   


Se 2 av danserna här (hos syrran)


Pussohej

Kommentarer
Postat av: Tessah

Fan va skojj aatt det gick så bra för dom!! :) Ohhh jag vill också se sånt där!! :P

Älskar ju dans!



Hoppas allt gött annars Puss!

2009-03-23 @ 20:58:18
URL: http://tessah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas det går bra! jag gillar ju dans som du vet=) Idag åker vi till luleå för inläggning o i morron ska jag snittas på förmiddagen! På våffeldagen=) nervöst och spännande. Ska bli sååå skönt att få en bebis o slippa magen. Du får hålla utkik på www.nll.se el på min blog=) hoppas allt är bra annars med er. Här har lillan vår fått den där jäkla influensan IGEN .. hon fick vara frisk EN VECKA och nu sjuk igen.. typiskt då vi ska ha en liten nu o allt! Nåja, bara bita i det skitsura äpplet o ta dagen som den kommer! Kramar så hörs vi

2009-03-24 @ 07:38:36
Postat av: Tessah

MÅSTE ju ses när du kommer! :P fan va kul!!! KRAAAAM

2009-03-26 @ 07:25:54
URL: http://tessah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0