Välkommen till världen lilla liten

Nu har Annelis å Peters lilla tös kommit till världen, stort GRATTIS..längtar enormt mycket tills vi får komma å träffa er.
 
Ebba hade bråttom iväg till dagis imorse..


Idag har jag vart å tränat, ökade på farten ännu mer än igår men jag kör fortfarande lååångsamt framåt. Jag njuter verkligen på bandet, underbart jobbigt:)
Efter det så var jag å Bitte ut med hundarna i Storvad, blött å jävligt var det men det var skönt med friskluft.

Ska snart fixa middagen, hoppas Ebba inte druckit sig mätt på vatten nu bara..
     Älsklingen min!!


Jobbar inatt å imorn natt, känns som att jag jobbar hela tiden just nu..men i helgen e jag iallafall ledig.


pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0