Utmaning!

Jag har blivit utmanad av både Vicko å Majsan för ett tag sen!


-Gå in i mappen Mina bilder

-Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen.

-Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den

-Utmana sex andra personer och länka till dem, samt tala om att de är utmanade.


På den här bilden får Ebba (4månader) träffa min gammelmormor (alltså Ebbas gammelgemmelmormor) för första gången. Sötisar!!

Längesen vi va å hälsade på nu, måste ta mig i kragen!!


Jag utmanar: Pauline (syrran), Tesse (tror dock att du redan har blivit utmanad tidigare!?), Pauline, Katia, Ullis och Hannah


Kommentarer
Postat av: Tessah

roligt jag gör den sen =) nu ska vi iväg på middag hos några vänner :P



GLAD ALLA HJÄRTANS DAg GUMMAN!

2009-02-14 @ 16:50:29
URL: http://tessah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0