Teamwork!

igår var Ebba till dagis en stund (första gången på nästan 2 veckor), hon vart ledsen för första gången på dagis när jag lämnade henne..hon har blivit så himla mammig nu när hon har varit sjuk, pluttan.
Senare kom Katia å hämtade upp oss, så for vi hem till de å lekte en stund:)
 
Idag efter dagis hjälpte Ebba mig att diska medans jag lagade mat..teamwork;)





Nu har hon precis slocknat..19.00, lill tröttisen.
Vet inte hur jag själv ska kunna orka hålla mig vaken fram tills 22.40 då  Victoria Silvstedt - my perfect life börjar?!

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Maria

Gud så söt hon är!!!! När kommer ni och hälsa på i Solna!!! Kram

2009-02-03 @ 19:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0