Saknar mitt lilla hjärta..

Har haft mycket för mig den här veckan..men höjdpunkten var ändå när Malin flög hit å övernattade hos oss i onsdags.
Malin bor i USA egentligen, men nu när hon blev med barn så bestämde hon sig för att åka till Lund å plugga klart sina studier. Duktig flicka det där:) När hon blir klar till våren sen så flyttar hon tillbax till USA igen, så jag hoppas att jag hinner träffa henne iallafall en gång till innan hon flyttar..men det är klart, det är ju en bit mellan Lund å Uppsala å båda har vi ju fullt upp hela tiden med vårt egna så vi får se hur det blir med det.

Det var jätteroligt å ha dig här gumman..saknar dig redan..

Lite bilder från i veckan..
   

Igår åkte Ebba å Peter till Sthlm, Ebba ska bo hos sin farfar i helgen (både Peter å jag jobbar) å Marita å faster Maria är ju där också såklart..så det blir nog ett riktigt kram o pusskalas.
Ebba ringde precis till mig nu när jag satt här å skrev..gullunge, jag saknar ihjäl mig efter dig. Det känns inte ett dugg roligt att va ifrån henne så här länge 2 HELA DYGN..fy sjutton, det är bara smärtsamt. Vill ha dig här NU mitt lilla hjärta!!!!!!


Får göra det bästa av saken å passa på att vara så effektiv idag som möjligt medans man inte har en Bebb runt benen..har lagat 2 maträtter alldeles nyss som ska frysas in å så ska jag städa nu å ta en låååång dusch efter det, sen ska jag krypa ner i sängen igen så jag orkar jobba inatt.
Får se bara om jag lyckas somna in, tycker att det är obehagligt att vara ensam hemma..jag trivs med att alltid ha folk ikring mig, de som känner mig de vet..jag är liksom aldrig själv. Men jag är väldigt trött redan, så jag hoppas att jag ska kunna somna på en gång ändå.

Ha en trevlig helg kära vänner!
TjingTjong!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0