Skansen och Aquaria

Gårdagen var superhärlig! Väl på Skansen vände vi på vagnen så att Ebba skulle se så mycket som möjligt (i vanligt fall så sitter Ebba mot mig)..perfekt.






Försökte lägga upp en film på E när hon kollar in fiskarna på Aquaria, men lyckades tyvärr inte.

När vi kom hem från Sthlm så åkte vi å hälsade på Katia å Alicia, mina fina tjejer:)

Idag har jag vart på kurs med jobbet å slagits hela dan..Jisses vad kul det var, känner verkligen att jag har fått bra verktyg att kunna använda mig av ifall jag någonsin skulle bli överfallen, å jag är rätt grym ska ni veta;)

Imorn ska jag å Bitte iväg å träna på Friskis för första gången, får se hur det går..jag hittar inte ens nå träningskläder, kom på att de ligger nerpackade i en kartong hos morfar (frågan är om jag ens skulle få på mig de, skulle inte tro det). Fetto!! ;)

kram på er


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mysigt med skansen. Jag kom aldrig i väg dit med oliven medan vi bodde i sthlm, klantigt! jaja får väl ta en liten semestetrip upp :-)



Ebbsingen är sjuuukt lik pappa på bilden :-)



Friskiskkort har jag oxå tänkt köpa faktiskt, mest för att jag har NOLL kondition och just nu orkar jag bara ligga på golvet och kika på teletubbies hela dagarna. Helt förslappad, inte bra.



Ha en bra dag KRAM!!!!

2009-02-26 @ 08:33:16
Postat av: vickan & oliven

ooops glömde fylla i mitt namn, nu så :-)

2009-02-26 @ 08:33:55
URL: http://riisgrynet.wordpress.com
Postat av: veronica

vad mysigt det ser ut=)

2009-02-26 @ 09:58:01
URL: http://mittlivsommor.blogg.se/
Postat av: Stina

Åh vad mysigt med skansen! Det är så kul att gå runt där och andas barndom. Tänkte ta med Maja dit i vår o kolla på djurungarna. Kram

2009-03-14 @ 10:09:41
URL: http://girle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0