Hej!

I torsdags fick Ebba va hemma från dagis å så åkte vi till Nickis istället:)

    

Igår kom Katia, Alicia och Louise hit å alla sov över..värsta tjejligan, myspys.

Å idag kom Estridh å Pauline hit å lekte en stund innan vi gick ner på stan å fika..rena rama lyxen när båda småbrudarna sov under hela fikan..senare ikväll kommer Polle å Mani hit å ser melodifestivalen med mig å Ebba.
Är även bjuden på inflyttningsfest ikväll hos min kära Sandra, men jag lyckas inte nå henne på telefon..får se hur jag gör om jag blir lite mer taggat senare eller om jag bara vill va hemma å mysa.

Trevlig kväll!!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Louise har berättat för mig att du har blivit en liten partypingla (ibland) så jag tänkte komma och festa med er nån helg i uppsala! =)

KRAM

2009-02-07 @ 18:07:59
URL: http://thesanny.blogg.se/
Postat av: Maja

Du är utmanade i min blogg=)

2009-02-08 @ 19:06:37
URL: http://maje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0