Äntligen..

Äntligen har jag börjat träna igen..började med att springa igår å träna mage å rygg, det var riktigt tungt men UNDERBART. Har lovat mig själv att jag ska gå sakta framåt å inte stressa på för mycket (som är så himla lätt att råka göra, man vill liksom bli bäst på en gång)..ska ta det i ett väldigt lugnt tempo (tror min förslappade kropp behöver det), så idag la jag bara på 5min extra utöver det jag sprang igår på bandet å så cyklade jag i ynka 10min efter det, å så avslutade jag med mage å rygg..kan inte ens komma ihåg att det nånsin varit så här tungt att komma igång igen, men det är klart jag är ju också några kilon tyngre än jag nånsin varit innan graviditeten oxå så det har väl kanske med det å göra. Härligt är det iallafall att få ta ut kroppen ordentligt:)

När jag kom hem med Bebban idag från dagis tyckte jag att hon kändes varm, så jag kollade örontempen å den visade 39.7..stackars liten sjuk IGEN.
Tur hon e skapligt pigg å glad ändå, för jag är ju tyvärr tvungen att lämna iväg henne denna helg med:(
Hon ska va hos sin farfar å super goa å braiga Marita, så jag vet att hon får det toppen (å Peter kommer ju oxå att vara där när han inte jobbar)..men trots det så är det inge kul å va utan mitt lilla hjärta å framför allt inte när hon e sjuk.
Nu mår hon ju som sagt bra fast hon har feber, men skulle hon bli sämre så är det ju bara att Peter kör hem henne hit så får jag ta ut VAB istället.
Jag saknar iallafall min lilla galning redan..tänker på henne hela tiden!!!

Den 23/5-08




Ikväll ska mina arbetskamrater ut å parta, skulle gärna ha följt med men jag jobbar ju som sagt i helgen så det går ju inte..men det dröjer säkert inte allt för länge tills nästa gång heller..

Ha en fantastisk fredag!!
kram




Kommentarer
Postat av: veronica

haha vilken härlig unge du har:)

2009-02-27 @ 15:31:56
URL: http://mittlivsommor.blogg.se/
Postat av: Tessah

Men plutten är hon sjuk. Stackaren,hoppas hon kryar på sig fort!

Lycka till på jobbet i helgen :)



kram kram!!!

2009-02-27 @ 19:04:36
URL: http://tessah.blogg.se/
Postat av: Marita

Hej Jennifer

Det gick så bra med Ebba, trots att hon var febrig och lite snuvig. Du kan vara lugn. Vi gör vårt bästa för att Ebba ska ha det bra, när hon är hos farfar. Hon är verkligen en supergullig liten tjej med fart i. Vi har travat upp och ner i trappan (med stöd förstås) och läst Maxböcker. Ebba har bra koll på Max lampa, Max boll och Max blöja.... Jätteroligt!

Marita

2009-03-02 @ 19:08:23
Postat av: Pauline

När får jag träffa min systerdotter för fuck sake?! :) Saknar er.. Pussa

2009-03-03 @ 00:00:12
URL: http://thepauline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0