Kalix!!

Det var underbart att få träffa alla sina älskade å allt var toppen uppe i norr, förutom Ebbas humör..tror hon e inne i nån jobbig 1½års fas eller nåt, känns som att hennes humör har svajat upp å ner i säkert 4veckor nu, uppmärksamhetssökande, kort stubin, klängig, gapig å gnällig..är nöjd i bara några minuter åt gången. Kollade tom igår ifall hon har öroninflammation igen, men det hade hon inte.
Min stackars älskade lilla plutt..hoppas det här går över snart, jag håller på å bli tokig å jag vill ju att min älskling ska må bra.. 

 

  

Ebba badar bastu:)
 


Kommentarer
Postat av: vg

hej! ja det där med humöret känner man verkligen igen.. det kommer komma i flera omgångar kan jag lova. är så satans jobbigt o enerverande! Ellenor kan än ha sånna perioder. bästa metoden är att bara finnas där och då det känns som att man håller på att bli GALEN så är det bara att andas o räkna till 10=) finns inte så mkt annat man kan göra vid dessa perioder! Så synd vi inte kunde ses då du var upp till kalix! Har ni blivit friskare nu?? sj så är man dösjuk och båda barnen! fyfaraooo.. KRAM

2009-04-24 @ 15:39:02
Postat av: Josse

Vad söt hon är Ebba! :)

2009-05-03 @ 22:38:51
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0