Ebbas och mitt första inlägg!

Tänkte göra ett försök att blogga, får se hur det går..


Morgonen började iallafall otroligt mysigt. Vaknade av att lillaE vaknade till inne i sitt rum lite väl tidigt 6.30, bar snabbt över henne in till mig (vilket jag inte brukar göra) och vi somnade snabbt om. En timme senare väckte Ebba mig genom att klättra upp på min rygg  och krama om mig och slumrade tom om några minuter till tills jag putta ner henne då hon vaknade till ordentligt och gav mig en massa pussar och kramar. Myyys!!

Vi kom hem från Kalix igår där vi vart och hälsat på pappa och Annica, så nu har Ebba fått massor av kärlek av sin morfar och Anka det var ju ett tag sen sist.
Vi passade även på att träffa min one and only kusin Wilmer och hans mamsing Sari. Wilmer är 3månader äldre än Ebba och bara såå go, tyvärr så var han väldigt förkyld och febrig så det blev inte allt för mycket bus den här gången.
Träffade såklart en av mina bästa vänner också, Tesse och hennes två söner Nathanael och Dante..å vilka gullungar<3 Alltid lika kul att träffa dig Tesse, kommer att sakna dig massa tills nästa gång.

Får se vad vi ska göra idag, ska iallafall försöka sova när Ebba ska sova sin dagslur måste passa på eftersom att Peter inte kommer hem förrän 6halv7 ikväll och jag ska jobba inatt (brukar alltid gå och lägga mig en stund  vid 5halv6 i vanligt fall då jag jobbar). Längtar efter min älskling!!!
Det är ju första advent idag, men något speciellt adventsfirande blir det nog inte.
Får inte glömma att se desperate-reprisen bara!

Hittade inte Ebbas vantar!

Ebba&Ankan

På Kallax flygplats


Kommentarer
Postat av: Tessah

Hej gumman! :P



KUL att du har blogg nu ju!!!...

Så jag också kan hålla reda på vad ni gör för skojjsigt där borta :)



SAKNAR



puss

2008-11-30 @ 10:48:51
URL: http://tessah.blogg.se/
Postat av: Pauline

Min syster har skaffat blogg, helt underbart! Saknar dig och Bebbo, vi ses snart. Hoppas det går bra att jobba inatt. Love you

2008-11-30 @ 19:45:14
URL: http://pollelin.blogg.se/
Postat av: Jenny & Jonna

Va roligt att du har blogg =) .. Ebbo e så söt.. hoppas hon tyckte om snön =) Kram Kram

2008-11-30 @ 22:03:35
Postat av: ullis och liben

goooooooooa bebbo vad stor du ser ut i fina pop-overallen! skönt att du hittade den i flyttröran. ses!

2008-12-01 @ 09:42:18
URL: http://www.rrika.wordpress.com
Postat av: mommo

Underbara guuullunge! Ses om nåra dar!

Puss

2008-12-01 @ 12:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0