Trött!

Idag vaknade den snoriga lilla näsan innan 7.00..hoppas att hon kommer tillbaka till sina gamla vanliga rutiner när hon blir frisk dvs vakna 7.30-08.30.
Jag är riktigt trött å sliten nu..jag måste se till att få mer sömn. Idag får jag dock skylla mig själv eftersom jag gick å la mig vid 00.30, väldigt sent för å vara mig.
Nu inatt jobbar jag å mamma ska va barnvakt åt hjärtat.
Jag borde nog passa på att sova hemma när jag slutar imorn (istället för hos mamma) så kanske jag lyckas sova lite bättre..Ebba sover ju hos mamma. Vi får se hur jag gör!

Skulle egentligen ha åkt å hälsat på en jobbarkompis idag, men det blev inställt igår..å det var nog bäst så..är lite lätt stressad över mitt tjocka schema just nu med allt som ska göras. Hade ja vart mer utvilad så hade jag såklart klarat det mycket bättre, men vem är inte stressad dessa juletider!?

Nu ska jag ta en promenad med Shorty!!


Ha en bra dag!! kramar
 

Kommentarer
Postat av: veronica

var jobbar du?

2008-12-10 @ 11:18:44
URL: http://mittlivsommor.blogg.se/
Postat av: veronica

vars jobbar du föressten? Jaha har ni blivit sjuka oxå, vi har varit snoriga..hostiga osv i flera veckor nu mer el mindre! jobbigt som fan. hörde nu att det går ögoninflamation hos Ullas dagbarn så då vet man vad man har att vänta sig fan! hehe.. finns inge värre! Tycker du jag är gravidfin? hehe, tack.. känner mig dock fet och stor! Större blir man.. sprickor över allt typ! suck.

2008-12-10 @ 11:27:24
URL: http://mittlivsommor.blogg.se/
Postat av: veronica

oj blev visst fel där.. skickade ett för mkt.. men det syntes först inte att det kommit med :)

2008-12-10 @ 11:27:54
URL: http://mittlivsommor.blogg.se/
Postat av: Tessah

ja men se till att sova i morron nu!!! det behöver du vännen :)



Ååå saknar dig! ...



men jätte kul att du har en blogg nu ju!!!!!! känns som om vi är närmre varandra iaf :)

2008-12-10 @ 17:01:12
URL: http://tessah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0