Lollo & Ebba

Mina fina tjejer..här har vi precis spenderat flera timmar på GränbyC (Ebba e riktigt trött här, men klarade att hålla sig vaken tills vi kom hem).






Köpte en julklapp som jag kom på att jag själv också vill ha..får åka å köpa en till mig själv imorn eller nåt.
Ebba sprang omkring inne på Åhléns och hittade till sin stora förtjusning en rosa väska som hon hängde över axeln, som hon sedan vägrade att lämna ifrån sig..nu här hemma bara skriker hon av lycka när hon ser den, å går omkring med den som en liten dam å självklart har hon sitt pärlhalsband runt halsen också..och så säger hon OJJ OOJJJ, vilket betyder oj vad fin jag är typ. Haha så sockersött!!


..Jag köpte även lite till mig själv igår också:)

Mina Stockholmare skulle egentligen ha kommit idag, men nästintill hela högen har åkt på magsjuka stackarna..krya på er mina stora å små sötnosar, så hittar vi en annan dag snart som vi kan ses istället.

Det blir gos å mys hela dan idag med Lollo å Ebba å så ska vi äta en massa gott..inatt kommer Peter hem å stannar hemma till på onsdag..så får se vad vi hittar på imorn.

Tjing!!

Kommentarer
Postat av: jenny

tjoho i stugen !:) ni verkar ju ha haft en bra dag i gräby kul!:) jo det har varit lite jobbigt nu på sissta tiden allt på samma gång men det är som bara att tänka framåt och se ljust på de hela. har du börjat få nå julkännsla än då?kram

2008-12-08 @ 14:47:07
URL: http://gossipchick.blogg.se/
Postat av: Pauline

Vad fin Lollo var i brunt hår! Sist jag såg henne var hon blond... Tummen upp! (:

2008-12-08 @ 17:05:13
URL: http://sofiapauline.blogg.se/
Postat av: Tessah

Tjo gumman tack va gullig du är :)

Såg att nån mer hade nominerat mig också hihi Kul! :P



Pösss....

2008-12-08 @ 19:24:43
URL: http://tessah.blogg.se/
Postat av: mam

åh, här var det flera sötnosar!

2008-12-09 @ 09:34:27
Postat av: ulrika

hej tjejer. hoppas ni mår bra och inte har en massa magsjuka i uppsala också. jag känner mej bättre idag, men har bokat av allt denna vecka. fillas pappa blir 65 på tors och jag hoppas ha ork att åka dit då iaf. vad härligt med lite shopping. mittenskjortan trodde jag inte alls var din stil ;-) man lär sig ngt nytt varje dag. många kramar och pussar till dej och bebbo. hälsa peter.

2008-12-09 @ 17:07:51
URL: http://www.rrika.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0