Ljus!

Jag har vart arg, bitter och sur hela dagen..en viss person väckte mig imorse trots att både jag och Ebba låg och sov som änglar. När man aldrig får sova..blir man ju en attans kärring alltså.

Tände en massa ljus när vi kom hem å nu börjar jag äntligen komma till ro..lite ljus, mys och värme gör ju verkligen susen.
Älskar å ha en massa tända ljus överallt!!!!
















Om ni undrar varför det hänger en stor lykta i fönstret så är det pga av att den inte gick att hänga upp på ballkongen..så den fick hänga inne istället, trots att den är så stor.
Å Ljusslingan som ligger bakom på blombrädan har nyligen gått sönder å den är bara några veckor gammal, så den tänker jag reklamera (så vi ses inom de närmsta dagarna Maja).

Börjar inse att det är för mycket vitt här hemma, tycker att det är blir lite för "säkert" med det vita å att vi behöver mer personlighet å charm..det ser aningen tråkigt ut helt enkelt.


Hejsvejs


Kommentarer
Postat av: Pauline

Åh, ni har det så himla fint hemma! Här hemma ser det ut som ett smärre... KAOS! Så jäkla trångt och rörigt... Men men.



Ja, det skulle vara superkul! Jag har pratat med Johan om det och han tyckte också det verkade kul. Men i morgon hade han pratat med sin bror som precis flyttat till en ny lägenhet om att vi skulle komma dit och kika... Men det kan vi ju göra på dagen i så fall. Vilka tider är det? När åker vi och när kommer vi hem? Vet du vad det kostar? Jag kan irnga dig så fort Johan kommit hem så vi vet vad som händer i morgon...



Ha det bra!

2008-12-13 @ 16:57:59
URL: http://sofiapauline.blogg.se/
Postat av: Maja

nehe du! jag tar inte emot några reklamationer.. glöm=)

2008-12-13 @ 18:34:38
URL: http://maje.blogg.se/
Postat av: veronica

Fint med ljus tycker jag oxå, är dock livrädd för eld och bränder! :/

2008-12-14 @ 15:27:12
URL: http://mittlivsommor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0