Trösta sin hundpolare & gung gung

Idag har Ebba å jag vart själva största delen av dan.
Tidigare under dan kom Bitte å hämtade Shorty (vår hund), hon ska få bo hemma hos Bitte hela helgen pga att deras hund Sigge plötsligt blivit väldigt dålig i höfterna å lite deppig..men nu har han sällskap av Shortan å är himlans GLAD.
 
Sen åkte Peter, som blir borta ända tills på måndagnatt.
Mamma kom förbi en sväng å gosade med Ebba en stund, å sen så har vi städat hela hela dan känns det som..Ebba gick omkring å moppade med sitt wileda-sett medans jag städade med mitt. Vilket team va!?
Efter det så gick vi ut å gungade en stund i mörkret..gung gung som Ebba säger.
Har tagit kort under dagen men kamerabatterierna dog så jag kan tyvärr inte använda bilderna från idag, orkar inte vänta tills batterierna laddat klart.
Sätter in ett kort från i höstas istället!


Kommentarer
Postat av: veronica

fin vovve:)

2008-12-05 @ 22:57:47
URL: http://mittlivsommor.blogg.se/
Postat av: mommo

O, vilken gullig gunggung-Ebbo

2008-12-07 @ 03:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0