Hej igen!!

Har bl a jobbat, vart till frissan, vart sjuk å legat till sängs å handlat julklappar under dessa dagar..har inte startat datorn förrän nu..

Är oerhört frustrerad för att Ebbo inte får nån dagisplats i januari som vi stått i kö till..utan det ser ut som om vi inte får nån plats förrän till augusti. Kul va!? Ursäkta mig nu..men det suuuuger!!!!!!! Jag blir bara så trött.

Å ännu tröttare blir jag när den lilla här hemma har börjat få för sig att vakna vid 4-5tiden på morgonen varje dag, å det tar ca 2timmar att få henne å somna om å då sover hon ca 1-2timmar. Det är som att hon vill å försöker att somna om hela tiden men lyckas inte komma till ro..hon har myror i rumpan lillsnuttan. Så vora rutiner är lite upp å ner nu!
Hon är ju så himla fartig å lite överaktiv vår lilla tjej å skulle verkligen behöva dagis NU helt enkelt.


Måste bara berätta nåt gulligt..
Under tiden som jag suttit här med bloggen så har Ebba radat upp 2nallar å en docka å matat de med en stekspade ur en liten kastrull, å jag fick också smaka såklart.
Sen när jag bad henne hämta blöja, byxa å tröja så sprang hon å hämta en efter en..min duktiga lilla gullunge.

Idag Ska jag bli bjuden på restaurang av Lollo..ska bli gott med vin:)
Tror att jag å Ebba ska till mamma sen å sova där inatt (Peter är borta å jobbar som vanligt), vi ska fira jul där imorn..på julafton ska vi till Täby å fira med Peters familj.

Hoppas ni får kul i allt glitter ikväll Maria, förlåt för att jag inte kommer..vi firar dig på tisdag istället:)
Här är Ebba å världens bästa faster Maria (se så lika de är gobitarna)..


Pusss



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0