uuuääää maaaammaa!!

Ebba har sen en månad tillbaka börjat med att komma springandes till mig när hon ramlat eller gjort sig illa på tex händerna, å så sträcker hon fram handen å vill att man ska blåsa å pussa lite på den..så är allt bra igen. Tycker att det är så himla sött å pluttigt. Gullefjun!

Annars har Bebblo mått bra idag..lite extra trött bara (hon har sovit 3 gånger under dan istället för 1), men hon har vart på toppenhumör ändå.

Vi har så himla härliga dagar nu för tiden..Ebba e så nöjd å glad från morgon till kväll varje dag, inge gnäll alls längre..å den värsta seperationsångest-fasen gick över redan i augusti tror jag det var.
Varje dag är fylld med mys, bus å gos å en massa kärlek!! Underbara liv!!


 

Imorn ska vi städa å storhandla, å senare ska Peter å jag gå på bio..mamma ska va barnvakt:)

natti natti

Kommentarer
Postat av: Elin

Hon är ju för söt, värsta modellposen på andra bilden, hihi!

2009-01-15 @ 11:03:22
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/
Postat av: Anonym

underbara gullunge!

Vi hade det såå mysigt, lilla Ebbo & jag när mamma & pappa gick på bio!

2009-01-15 @ 22:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0