"minipolare"

Igår kom Anneli och Peter hit å hälsade på en stund innan jag skulle iväg på ett möte.
Nu är det inte långt kvar tills bebisen kommer (beräknad i slutet på feb).

Du är så vacker vännen!! Vilken otroligt fin å bra mamma du kommer att bli:)

Ebba tyckte tydligen att hennes "minipolare" var ivägen, det såg så kul ut när hon irriterat försökte att puffa undan magen..för lillsjuklingen skulle ju promt enbart gosa med Anneli. 

(Ebban spillde ut vatten över Anneli, så det är ingenting annat obehagligt om ni undrar ha ha)

Shani, deras vovve följde såklart med också:)



Ebbo hade alltså feber igår med,.hoppas nu att hon håller sig feberfri idag, det visar sig i eftermiddag..så har hon nämligen haft det i flera dagar nu, feberfri under dagen å sen på eftermiddagen smäller det till med hög feber igen. Jag blir galen på det, stackars lilla Bebb!!


Själv ska jobba inatt å imorn natt..tänkte först gå ner på stan idag men jag ångrade mig, ska bli skönt å bara va hemma å lata mig.

Kram


Kommentarer
Postat av: Anneli

Kul att man ser ut som en fet elefant när man ligger nerhasad i soffan... å en stor blöt fläck efter ebba på benet.. riktigt sexigt kort.. haha

2009-01-27 @ 13:18:12
URL: http://anneliblom.blogg.se/
Postat av: vickan & oliven

hallå vad är det för soffa ni har??? påminner om en sjukt skön soffa vi provsatt på MIO i helgen (som man kunde bygga lite som man ville)

2009-01-27 @ 18:36:01
URL: http://vickantikkan.org
Postat av: Veronica

Hej hej. Jobbigt att lillan ska ha feber så mkt. Har du kollat upp de hos läkaren? Hoppas hon blir kry snart. Kämpa på. Kramar

2009-01-27 @ 20:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0