Tack för hjälpen!

Tack snälla Louise för att du var barnvakt i helgen när jag jobbade..du är ju bara bäst helt enkelt.

Nu har Peter kommit hem å han å Ebba var nyss ut å gungade, snart ska vi sätta oss å se en film å mysa lite i soffan.
Ska iväg å jobba inatt igen, men sen e jag ledig tills på onsdag.

Imorn ska jag vara med Ebba på dagis (första gången sen i tisdags då hon blev sjuk), det kommer nog att bli rätt tufft eftersom att jag jobbat under natten men det får gå ändå.

Vet ej vad jag ska göra till middag idag, har ej bestämt mig än..men igår åt vi varm smörgåstårta å det var gooooott.


Nu mys med familjen..puss hej


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hej Jennifeeeer, Vad roligt att du bloggar, då har ja något att göra på jobbet hahahah.. hoppas vi ses snart! kram

2009-01-19 @ 14:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0