Sjuk-karusell, strandsatt å P-floyd

Nu är den igång, dagis-sjuk-karusellen!!! Sjuka efter sjuka byter av varann. För nån dag sen började Ebba hosta å snora å nu inatt fick hon hög feber. Stackars liten!!

Ikväll ska jag å Lollo på P-floyd på Tyrol, ibland är det tur att ha en dörrvakt till pojkvän;)
Känns såklart mindre kul att lämna iväg Ebbis nu när hon e sjuk, men hon kan inte ha det bättre än hos sin älskade mormor. Det värsta nu är att eftersom lillstumpan är sjuk idag så blev det inget dagis å därför är vagnen också kvar på dagis över helgen. Inte bra! Vi är alltså strandsatta hemma i lägenheten (om det ändå var på en strand), så jag vet inte hur vi ska lyckas ta oss till mamma som är en promenad på ca25min. Får helt enkelt rulla in Bebb i en massa varmt å bära på henne o skötväskan heeela vägen. Vill man nånting riktigt mycket så går det.!

Lollo, jag löser det här..jag loooovar;) No worries!!!

Måste fixa iordning mig å packa till skruttan nu.
Ha en fantastisk fredagskväll mina vänner!!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0