Vilken kväll (från igår)!

Efter att ha konkat på Ebba, två tunga väskor och Shorty på halt underlag å med regn i ansiktet under 30min var jag inte på mitt bästa humör..men när jag sedan hade lämnat mina små älsklingar å gick på bussen som skulle ta mig till tåget, så vände humöret tack vare busschauffören. Vilken otroligt go å glad kvinna.. När jag gick på bussen så sken hon som en sol å hälsade mig VARMT VÄLKOMMEN..å när jag sen skulle gå av så ställde hon sig upp, såg mig i ögonen å önskade mig en FANTASTISK TREVLIG KVÄLL. Sånna som henne finns det inte många utav, hon fick absolut mitt humör att vända:)

Väl på tåget..helt ovetandes om hur jävla underbar kvällen skulle bli.. ;)




P-floyd var grymt duktiga..riktigt bra var det.
Jag filmade en snutt av deras version av Wish you were here då publiken sjöng med, men jag kan ju inte sätta in den filmen här tyvärr, så jag sätter in en på Pink Floyd istället.

Pink Floyd - Wish you were here (live)
 

En sak till..


Sen har jag bara en sak att tillägga..hela jag är alldeles nostalgisk efter denna ljuvliga & kärleksfulla kväll;)


Puss o kram


Kommentarer
Postat av: lollo

Helt jävla underbart....

Tack Marie!

2009-01-26 @ 08:13:45
Postat av: vickan & oliven

vilka pinglor på äventyr :)



hoppas bebbsingen får vara frisk nu och leka sig rufsig på dagis!! kramar fån öret

2009-01-26 @ 18:59:57
URL: http://vickantikkan.org
Postat av: Tessah

låter niiiiice :)



Såg du plingar för nån dag sedan. Vette tusan vart jag hade telen då..



pusss! :)

2009-01-27 @ 00:48:59
URL: http://tessah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0