Duktiga-trygga-sociala-underbara-glada-flicka

Idag lämnade vi vår älskling på dagis 9.30 efter att ha vart där tillsammans med henne i 15min..hon såg lite frågande ut men vinkade sött hejdå å fortsatte sen med sitt. Inga problem alls! Nu har det gått snart 4 timmar sen vi lämnade henne å vi har tänkt att åka dit till 14.00 å äta mellis med henne innan vi åker hem med vår "stora flicka", om de nu inte ringer tidigare från dagis såklart.

SEn vi lämnade henne har vi hunnit å handla, tvättat å lagat klart middagen:) Skönt att få stöka undan så mycket som möjligt utan barn..det har liksom en tendens att dra ut lite på tiden när man har en liten kring sig.

Nu känner jag mig motiverad att börja motionera också..tänkte börja springa nu under dagarna när jag har lite egentid då Ebba är på dagis.
Hoppas nu på att kunna bli en piggare å mer utvilad mamma så jag får ännu mer ork å energi över till min Ebba:)

Tror vi ska bada å klippa klorna på Shorty när vi kommer hem sen..just nu är hon iväg med Bitte å Sigge å leker loss.

På dessa bilder är Ebba ca 3månader




De är ju för gosiga mina bebisar. Varje kväll när Ebba går å lägger sig så går Shorty med in å ligger bredvid hennes säng tills hon har somnat in ordentligt, å efter det kommer hon ut å gosar med oss.

Ska jobba inatt, tog ett extra pass så nu blir det 3 nätter i rad igen ändå..lite extra pengar är alltid bra.


PUSS O KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0