Bara jag

De andra 2 sover, å jag sitter själv vaken..tänker lägga mig tidigt ikväll istället för att sova nu.
Behöver städa å handla mat men jag orkar inte, håller nästan på att somna sittandes här.

Köpte två par jeans leggings tidigare i veckan, supersköna..å så köpte jag en sidentunika på rean också:)
Får se om vi kan göra nånting åt den här sunkmamman, om Louise lyckas få med mig ut å parta imorn så vill jag helst sola innan..jag är läskigt blek. Sen om jag får önska så möter syrran upp oss innan å sminkar mig fin. Pauline, I need you!

Pigg å gla en sommarda!! ;)
Från i somras (-08)


Ciao


Kommentarer
Postat av: vickan & oliven

jag vågar inte sola längre :( men jag köpte en brun utan sol i frrgår 8 efter tips hos pernilla wahlgren) och den var faktiskt jättebra, testa den!!!



puss o kram

2009-01-30 @ 18:25:09
URL: http://vickantikkan.org
Postat av: Lo

Woho! lämna sjuklingarna några timmar , louise behöver rastas.......

2009-01-31 @ 10:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0